The Looney Tunes Wacky World of Sports - Yosemite Sam Pack, oynanabilir ekstra bir karakteri (Yosemite Sam), yeni bir takımı (The Golden Outlaws) ve bir spor ekipmanı setini içerir.
Herkesin çok sevdiği Yosemite Sam olarak oyna! Ayrıca The Golden Outlaws ile seçeneklerin arasına yeni bir takım ekle! Formalarını giy ve sahaya çık; Müthiş Kupayı kazanan sen olabilirsin! Ve son olarak koleksiyonuna yeni Wild West temalı birkaç spor ekipmanı ekle: yeni bir basket topu, futbol topu, tenis raketi ve golf sopası seti dâhil. Amanın!