Loot Stack - Relics Hunter
Loot Stack: Relics Hunter er et afslappende, men strategisk inventar-puslespil, hvor hver relikvie har en unik form, og hvert felt tæller. Udforsk middelalderlige fangekældre, afdæk skjulte skatte, og optimér dit gitter for at samle dem alle.
Arrangér relikvier i forskellige former og størrelser, roter dem, og udnyt den begrænsede plads bedst muligt.
Let at lære og tilfredsstillende at mestre. Perfekt til spillere, der nyder afslappende puslespilsoplevelser.
Inspireret af klassiske inventarpuslespil — få alt til at passe effektivt for at maksimere belønningerne.