Loot Stack - Relics Hunter
Loot Stack: Relics Hunter is a relaxing yet strategic inventory management puzzle where every relic has a unique shape and every slot matters. Explore medieval dungeons, uncover hidden treasures, and optimize your grid to collect them all.
Arrange relics of different shapes and sizes, rotate them, and make the most of limited space.
Easy to learn, satisfying to master. Perfect for players who enjoy relaxing puzzle experiences.
Inspired by classic inventory puzzles — fit everything efficiently to maximize rewards.