Lords of the Fallen - MROCZNY KRZYŻOWIEC (KLASA STARTOWA)
MROCZNY KRZYŻOWIEC (KLASA STARTOWA) – Wyrusz w pełną rozmachu podróż jako jeden ze słynnych mrocznych krzyżowców, znanych z pobożności i zaciekłości.