Lords of the Fallen - Deluxe Upgrade
Obejrzyj 100 stron z przepięknymi i upiornymi ekskluzywnymi grafikami przedstawiającymi różne części świata Lords of the Fallen.
Zatrać się w niepokojących melodiach z Mournstead dzięki oficjalnej ścieżce dźwiękowej skomponowanej przez uznanych twórców: Crisa Velasco i Knuta Avenstroupa Haugena.