Lords of the Fallen - Deluxe Upgrade
Aralarında özel çizimlerin de olduğu, Lords of the Fallen dünyasının güzel olduğu kadar korkutucu yanlarını da gösteren çizimlerin bulunduğu bu 100 sayfalık kitabın sayfalarında kaybol.
Mournstead'in ürpertici ezgilerinde kendini kaybet. Tüm oyun müzikleri, çok sevilen Cris Velasco ve Knut Avenstroup Haugen tarafından bestelendi.