Lords of the Fallen - Deluxe Upgrade
Set forth upon your epic journey equipped as one of the renowned Dark Crusaders, fabled for their faith and ferocity.
Featuring exclusive illustrations, pore over 100 pages of beautifully horrific artwork spanning the world of Lords of the Fallen.
Lose yourself to the haunting harmonies of Mournstead with the full OST, composed by the celebrated Cris Velasco and Knut Avenstroup Haugen.