Lords of the Fallen
Orta çağ karanlık fantastik aksiyon RYO Lords of the Fallen'da engin bir dünya seni bekliyor. Efsanevi bir Kara Şövalye olarak iblis Tanrı Adyr'i yenmek için destansı bir maceraya çık. Ortak İlerlemeli İş Birliğine Dayalı Mod ve Ücretsiz Arkadaş Bileti içeren 2.0 sürümü çıktı.