Rządzona przez kapryśną królową, kraina Random jest podzielona na sześć mrocznych części. W każdej z nich życie zależy od przeklętej czarnej kości. Fabuła tej opowieści, stworzonej przez autora komiksów „Adventure Time” oraz „Unbeatable Squirrel Girl” Marvela, a także zdobywcę nagrody Eisner Award, Ryana Northa, zabierze cię na mroczną misję wraz z Even, ubogą dziewczyną, która zamierza uratować ukochaną siostrę, Odd. Even, ze swoim towarzyszem Diceyem – dziwną, żywą kością – musi opanować panujący w Random chaos. Pozna przy okazji prastarą opowieść z całkiem współczesnym przesłaniem.
Wkrocz do pięknej i upiornej zarazem Krainy Czarów stworzonej przez Ryana Northa, laureata nagrody Eisnera za „Adventure Time” oraz autora „The Unbeatable Squirrel Girl” od Marvel Comics. Musisz przemierzyć sześć pokręconych krain świata Random, a każda z nich posiada własne, szalone zasady. Pomóż nieprzewidywalnym mieszkańcom krainy, uratuj swoją siostrę i poznaj zakręconą opowieść niosącą bardzo współczesny przekaz.
Sprzeciw się przeklętemu losowi i okiełznaj moc przypadkowości. Połącz siły ze swoim kompanem Diceyem i odważ się zaryzykować w starciach, których przebieg potrafi odmienić rzut kostką.