Lost in Space
A fascinating story awaits you in a single company, or call your friends and go through a joint story company of 2 to 4 people.
Riddles, choices, special fears of each of the characters, all this affects the plot and the lives of the crew members.
A secretive and stubborn woman with her own secrets, but only with her the crew will not die from their injuries.