Lost Lullabies: The Orphanage Chronicles
Spil med tidlig adgang er stadig ved at blive udviklet og kan ændres betydeligt med tiden. Derfor kan du opleve uforudsete problemer eller helt nye spilelementer, mens du spiller.Du kan prøve spillet nu, mens det er i gang med at blive udviklet, eller vente, indtil det føles mere færdigt.Are you ready to uncover the truth behind the orphanage fire and solve the mysteries of Lowell?