Lost Records: Bloom & Rage
Fornem gennem livagtige interaktioner og samtaler, der føles virkelige, samhørighed med dit nyfundne søsterskab. Tag del i dybe samtaler, der forandrer sig, alt efter hvad du kigger på, og hvad du ser eller siger; og hvor du for eksempel kan vælge at afbryde eller ignorere. Grib dit kamera, og gå på opdagelse ved at filme Velvet Cove og indfange essensen af de mennesker, som bor der, dets steder og frodige natur. Optag bare for sjov, eller prøv at finde frem til de dunkle, gemte hemmeligheder.
Spil med i rollen som Swann, og lær dine nye venner at kende, der hver især har deres egne liv og kampe. Kom frit frem, og gør oprør hen over sommeren, mens du knytter venskaber med Nora, Autumn og Kat. Gennem dine handlinger og ord former du dit forhold til dem hver især på din rejse til en bedre selvforståelse. Vil jeres bånd svækkes med årene, eller føles det, som om I aldrig har mistet kontakten?