Lost Records: Bloom & Rage
Nawiązuj przyjaźnie z nową grupą dziewczyn dzięki realistycznym interakcjom i rozmowom: angażuj się we wciągające dialogi, które zmieniają się w zależności od tego, gdzie patrzysz i co mówisz – możesz nawet przerywać innym lub ignorować ich. Chwyć za kamerę i odkrywaj Velvet Cove, filmując ludzi, miejsca i bujną przyrodę. Filmuj tak po prostu, dla zabawy, lub by odkryć mroczne sekrety i ukryte tajemnice.
Wciel się w rolę Swann i zawieraj znajomości z nowo poznanymi dziewczynami, z których każda ma swoje własne życie i bitwy do stoczenia. Tego lata wyjdź ze skorupy i odkryj swoją buntowniczą naturę, nawiązując przyjaźnie z Norą, Autumn i Kat. Czyny i słowa będą kształtować Twoje relacje z każdą z nich, ale też Twoją drogę do samopoznania. Czy wasza więź osłabła z biegiem lat, czy będziesz czuła, jakby do żadnego rozstania nigdy nie doszło?