Lost Records: Bloom & Rage
Swann olarak oyna ve her biri kendi hayatlarıyla, kendi yaşadıkları zorluklara mücadele eden yeni arkadaşlarını yakından tanı. Yazın Nora, Autumn ve Kat ile arkadaşlık kurarken kabuğunu kır ve içindeki isyankârlığı benimse. Kendini keşfetmek üzere çıktığın yolculukta yaptıkların ve söylediklerin, kızların her biri ile arandaki ilişkiye yön verecek. Bağınız yıllar geçtikçe yavaş yavaş kopacak mı yoksa birbirinizden hiç ayrılmamış gibi mi hissedeceksin?
1995 yılının Michigan'ının harikulade bir köşesinde, durgun gözüken minik Velvet Cove kasabası yer alıyor. Sık ormanların ve huzur veren göllerin arasındaki bu kasaba, güzelliğin tuhaflıkla buluştuğu bir yer. Nostaljik ve ruhani enerjileri harmanlayan, titizlikle hazırlanmış bir dream pop müzikleri eşliğinde hoş ve rahatlatıcı bir deneyimin seni beklediğine şüphe yok (!).