Lost Words: Beyond the Page
Lost Words is an atmospheric narrative adventure that takes place in the personal diary entries belonging to a young girl named Izzy that will unfold as you explore a fantasy land where words hold immense power.
Featuring an immersive story crafted by renowned games writer Rhianna Pratchett, Lost Words: Beyond the Page will mesmerize players with its unique blend of gameplay mechanics and striking watercolor aesthetic. Driven by the player's curiosity, the world of Estoria and the power it holds will serve as the engine that will propel Izzy through this deeply personal narrative, resulting in a truly memorable experience.
2D Adventure Platforming. Navigate beautiful 2D worlds set inside a young girl's diary by walking on the words and using them as tools to solve different puzzles.
Beautiful Visual Style. Discover the watercolor world presented in the pages of the diary as well as the vibrant fantasy world of Estoria.
Innovative Gameplay. Harness words to alter the environment to create a safe passage for the protagonist in an entirely unique and refreshing style of platforming.