Lost Words: Beyond the Page
Lost Words, Izzy adlı genç bir kıza ait kişisel günlüğün sayfalarında geçen ve kelimelerin muazzam bir güce sahip olduğu fantastik diyarı keşfederken ortaya çıkan atmosferik bir anlatım macerasıdır.
Ünlü oyun yazarı Rhianna Pratchett tarafından yaratılan sürükleyici bir hikâyeye sahip olan Lost Words: Beyond the Page, eşsiz oynanış mekanikleri ve çarpıcı sulu boya estetiğiyle oyuncuları büyüleyecek. Oyuncunun merakından etkilenen Estoria dünyası ve içinde barındırdığı güç, Izzy'nin bu derin kişisel anlatımda ilerlemesini sağlayan faktör olacak ve tam anlamıyla unutulmaz bir deneyim ortaya çıkaracak.