Love: Fall in Death
Med vennerne som heppekor beslutter Kutay sig for at gøre kur til Ayşil, en af barens nye stamgæster. Hans plan er alt andet end uskyldig – og du kan roligt regne med, at Ayşil heller ikke ligefrem er nogen engel.
I dette interaktive FMV-spil i romantisk komedie-genren sætter deres første møde gang i en nat, der kan udvikle sig til flirt, frygt eller det rene kaos – alt sammen afhængigt af dine valg.
Efterhånden som historien folder sig ud, opdager Kutay måske nye sider af sig selv, står ansigt til ansigt med uventede følelser og finder ud af, at mennesker nogle gange er langt mere komplicerede, end de ser ud til. Han kan ende i slagsmål med vildtfremmede, blive fanget mellem to stærke følelser eller skrige sig hæs. Nogle gange kan han ikke tage øjnene fra en anden; andre gange sætter han alt på spil.
I denne valgdrevne, historiefokuserede FMV-oplevelse er det din timing, dine beslutninger og et enkelt terningkast, der afgør, hvad der sker som det næste.
Hjælper du Kutay gennem romantikkens og frygtens farer frem mod en lykkelig slutning – eller fører dine valg ham mod en mørkere skæbne?
Kast dig ud i »Love: Fall in Death«, et interaktivt filmspil, hvor hver eneste beslutning tæller.