Love: Fall in Death
Kena gas oleh kawan-kawannya, Kutay nekad untuk mengurat Ayşil, salah seorang pelanggan tetap baharu bar itu. Rancangannya jauh daripada suci—dan percayalah, Ayşil pun bukannya sesuci mana.
Dalam permainan komedi romantik interaktif FMV ini, pertemuan pertama mereka mencetuskan satu malam yang boleh bertukar menjadi asmara, ketakutan, atau kekacauan sepenuhnya, semuanya bergantung pada pilihan anda.
Semasa cerita ini terungkai, Kutay mungkin menemui sesuatu tentang dirinya sendiri, berdepan emosi yang tidak dijangka, dan sedar bahawa kadangkala manusia jauh lebih rumit daripada yang kelihatan. Dia mungkin berakhir bergaduh dengan orang yang tidak dikenali, terperangkap antara dua perasaan yang kuat, atau menjerit sekuat hati. Kadangkala dia tidak dapat mengalihkan pandangan daripada seseorang; kadangkala pula, dia mempertaruhkan segalanya.
Dalam perjalanan malam yang gila ini, Kutay hanya ada seorang kawan sejati di sisinya: anda.
Dalam pengalaman FMV berteraskan cerita dan pilihan ini, ketepatan masa, keputusan, malah lontaran dadu anda menentukan apa yang berlaku seterusnya.