Love: Fall in Death
Podpuszczony przez kumpli Kutay postanawia uderzyć do Ayşil, jednej z nowych bywalczyń baru. Jego plan jest wszystkim, tylko nie niewinny – a możesz się założyć, że Ayşil też do niewiniątek nie należy.
W tej interaktywnej komedii romantycznej FMV ich pierwsze spotkanie rozkręca noc, która może zmienić się we flirt, w strach albo w kompletny chaos – wszystko zależy od twoich wyborów.
W miarę rozwoju historii Kutay może odkryć coś o sobie samym, zmierzyć się z nieoczekiwanymi emocjami i zrozumieć, że ludzie bywają o wiele bardziej skomplikowani, niż się wydaje. Może wylądować w bójce z obcymi, rozdarty między dwoma silnymi uczuciami, albo drzeć się wniebogłosy. Czasem nie potrafi oderwać od kogoś wzroku, innym razem ryzykuje wszystko.
W tej szalonej nocnej przejażdżce Kutay ma u boku tylko jednego prawdziwego przyjaciela: ciebie.
W tym opartym na wyborach i fabule doświadczeniu FMV to twoje wyczucie czasu, twoje decyzje, a czasem nawet rzut kostką decydują, co stanie się dalej.
Pomożesz Kutayowi przejść przez pułapki romansu i strachu ku szczęśliwemu zakończeniu, czy twoje wybory zaprowadzą go ku mroczniejszemu losowi?
Zanurz się w „Love: Fall in Death”, interaktywną grę filmową, w której liczy się każda decyzja.