Aşk: Ölürüm Sana
Arkadaşlarının gazıyla Kutay, barın yeni müdavimlerinden Ayşil'e yürümeye karar verir. Kutay'ın planı çok da masum değildir. Ayşil'in masum olduğu da pek söylenemez.
Bu etkileşimli FMV romantik komedi oyunundaki ilk karşılaşmaları flörte, gerilime ya da tam bir kaosa dönüşebilecek bir gecenin fitilini ateşliyor. Yaşanacakların hepsi senin seçimlerine bağlı.
Hikâye ilerledikçe Kutay kendisiyle ilgili bazı şeyleri keşfediyor, beklenmedik duygularla yüzleşiyor ve bazen de insanların aslında göründüklerinden çok daha karmaşık olduğunu fark ediyor. Kendini yabancılarla tartışırken, iki güçlü duygu arasında sıkışıp kalmışken ya da avazı çıktığı kadar bağırırken bulabiliyor. Bazen gözünü birinden alamıyor, bazen de her şeyi riske atıyor.
Bu seçim odaklı ve hikâye ağırlıklı FMV deneyiminde zamanlaman, kararların ve hatta attığın bir zar bile olacakları şekillendirebiliyor.
Kutay'a romantizmin ve korkunun tehlikeleri arasında yol gösterip onun mutlu sona ulaşmasına yardım mı edeceksin, yoksa seçimlerin onu daha karanlık bir sona mı sürükleyecek?