Love n Life: Lucky Teacher
After the pandemic Covitch69, the world is facing economic crises. As a result, you, unfortunately, lost your job as a space aviation expert at Nasu. Destiny takes an unexpected turn, leading you from a rich city life to become a teacher in a small town. Luckily, every cloud has a silver lining. Explore a world where love blooms unexpectedly, fulfilling your profession and encountering intriguing ladies with unique backgrounds and personalities. Get ready for an unforgettable visual novel experience.
A student with a lavish background is a gaming addict with an insatiable passion for trends and idol culture. Her vivacious personality and overflowing confidence might make you overwhelmed. She usually puts you in tricky situations, but for someone as seasoned as you, these can become your golden opportunity.
She unexpectedly crosses paths with you while tutoring her younger sibling at their home. Her graceful aura, gorgeous blue eyes, and sunlit smile instantly stir your heart. As unexpected events unfold during these tutoring sessions, a profound connection blossoms between you and the beautiful lady.
The director of the educational center where you apply as a teacher is yearning for genuine love due to past heartaches. Upon your arrival, she sees a true hero who has the potential to mend her heart. The tales of her experiences will enrapture you, weaving you into a web of affection.
A gentle and diligent overseas student hailing from China. Her quiet demeanor may pose a challenge to forge a close bond, but as you penetrate her shell, you’ll discover a wonderful personality. Your ideal date spot is a cozy cat café, where you both can share heartwarming moments.