Lovecraft's Untold Stories Artbook
Artbook for Lovecraft’s Untold Stories - an action rogue-lite with RPG elements.
Lovecraft's Untold Stories Artbook is a collection of the most beautiful images and artworks in hi resolution of our game. 70 beautiful pages full of colorful elements, both in-game and created by our 2D artists.