Artbook Lovecraft's Untold Stories
Artbook Lovecraft's Untold Stories to zbiór najpiękniejszych wysokiej rozdzielczości obrazów i grafik z gry. 70 pięknych stron wypełnionych kolorowymi elementami, zarówno występującymi w grze, jak i stworzonymi przez naszych grafików 2D.