Lovecraft's Untold Stories Çizim Kitabı
RYO unsurlarına sahip bir aksiyon rogue-lite oyunu olan Lovecraft's Untold Stories için Çizim Kitabı.
Lovecraft's Untold Stories Çizim Kitabı oyunumuzdaki en güzel görsellerin ve çizimlerin yüksek çözünürlüklü hâllerinin bir koleksiyonudur. Renkli unsurlarla dolu, hem oyun içi hem de 2D sanatçılarımız tarafından yaratılan görsellerle dolu 70 harika sayfa.