Ścieżka dźwiękowa Lovecraft's Untold Stories
Oryginalna ścieżka dźwiękowa Lovecraft's Untold Stories skomponowana przez Red Owl i J. Kanevsky. Po jej pobraniu pliki MP3 będą znajdować się w folderze gry.