Lovecraft's Untold Stories Resmî Oyun Müzikleri
Red Owl ve J. Kanevsky tarafından bestelenen Lovecraft's Untold Stories orijinal oyun müzikleri. İndirdiğin zaman MP3 dosyalarını oyun klasörünün içinde bulabileceksin.