Lumberjack's Dynasty - Digital Supporter Pack
The Lumberjack's Dynasty - Digital Supporter Pack includes various digital goodies and exclusive content, such as the comprehensive "Getting Started Guide", wallpapers, six Ponsse feature videos, the original soundtrack and a detailed world map.
The whole world at a glance - the digital world map gives you an overview of the game's large, beautifully designed world and helps you to find your way around in the game. Find the most important locations, people and tasks by simply glancing at the map!
A large variety of exclusive backgrounds bring atmospheric landscapes, forests and powerful machines to your screen.
Explanations, help and useful tips & tricks - the Getting Started Guide answers many questions, gives you an overview of the possibilities that Lumberjack's Dynasty has to offer and makes it easier for you to get started!
Powerful machines live in action - the Ponsse videos show you BISON, COBRA and SCORPION at work in the forest! You dream of controlling one of the machines - here you can see how it works in real life.
All digital goodies can be found in the game's installation directory in the folder "Digital Supporter Pack Content" (Epic Games\Lumberjacks Dynasty) after fully downloading the Digital Supporter Pack DLC pack.