Lumberjack's Dynasty – Pakiet Digital Supporter
Pakiet Lumberjack's Dynasty – Digital Supporter obejmuje rozmaite cyfrowe elementy oraz specjalną zawartość, wśród której można znaleźć obszerny poradnik dla początkujących, tapety, sześć prezentacji wideo Ponsse, oryginalną ścieżkę dźwiękową oraz szczegółową mapę świata gry.
Szeroki wybór specjalnych obrazów tła, przedstawiających klimatyczne krajobrazy, lasy oraz potężne maszyny.
Objaśnienia, pomoc i przydatne wskazówki – poradnik dla początkujących zawiera odpowiedzi na wiele pytań i przegląd możliwości oferowanych przez Lumberjack's Dynasty, a także ułatwia stawianie pierwszych kroków w grze!
Potężne maszyny w akcji na żywo – w prezentacjach wideo firmy Ponsse można zobaczyć, jak BISON, COBRA oraz SCORPION spisują się podczas pracy w lesie! Każdy marzy, aby kiedyś pokierować jedną z takich maszyn. Obejrzyj, jak funkcjonują w rzeczywistości.
Wszystkie cyfrowe elementy można znaleźć w folderze instalacyjnym gry w katalogu „Digital Supporter Pack Content” (Epic Games\Lumberjacks Dynasty) po pobraniu pełnego pakietu DLC Digital Supporter.