Lumberjack's Dynasty - Dijital Destek Paketi
Lumberjack's Dynasty - Dijital Destek Paketinde çeşitli dijital ögeler ile kapsamlı bir "Başlangıç Rehberi", duvar kağıtları, altı Ponsse tanıtım videosu, orijinal soundtrack ve detaylı dünya haritası gibi özel içerikler bulunuyor.
Çok çeşitli özel duvar kağıtları ile muhteşem manzaralar, ormanlar ve müthiş makineler ekranını şenlendirecek.
Açıklamalar, yardım konuları, öneri ve ipuçları - Başlangıç Rehberi pek çok olası soruya cevap veriyor ve Lumberjack's Dynasty'nin sunduğu olanakları genel olarak tanıtarak oyuna hızlı ve kolay bir başlangıç yapmana yardım ediyor.
Muazzam makineleri iş başında gör - Ponsse videolarında BISON, COBRA ve SCORPION makinelerini ormanda çalışırken izle. Bu makineleri kullanmak hayallerini mi süslüyor? Gerçekte nasıl çalıştıklarını burada izleyebilirsin.