Lumote: The Mastermote Chronicles OST
Submerge yourself in this hypnotic soundtrack with the brand-new limited double vinyl for Lumote: The Mastermote Chronicles, featuring the work of award-winning composer Paul Ruskay, best known for his work on the Homeworld series and Strike Suit Zero, as he takes listeners on a majestical electronica journey through the Great Depths. The stunning score communicates through music the key moments and emotional states of Lumote, deep and trance-like, the soundtrack is a monumental adventure from start to finish.