Luna Abyss
Kopya ay Luna’nın yüzeyinin derinliklerine yayılan terk edilmiş bir dev yapıyı keşfetme görevi olan bir mahkumsun. Abyss’in içindeki kayıp teknolojileri ve onun yuttuğu kayıp koloniyi kurtarmakla görevlendirildin. Yaptığınız her hareketi Aylin adlı yapay gardiyan takip edecek.
Bu asırlık kalıntılar, bir zamanlar refah içinde bir yaşayan Greymont şehrinin sırlarını ve korkunç kaderini ima eden delirtici yankılarla doludur. Felaket. Atalarımızın ilkeleri. Topluluğun korosu. Abyss’in sesleri seni çağırıyor; tuhaf mesajlar fısıldıyorlar...
Bu acımasız devasa uzaylı yapısında koşarak, zıplayarak ve fırlayarak ilerle. Luna’da ve dipsiz derinliklerinde gezerken akıcı birinci şahıs kamerasından platform deneyimini yaşa.
Elindeki silahla Luna Abyss’in bozulmuş ruhları ve korkunç uzay canavarları ile yüzleş. Aletlerinde ustalaş, anında uyum sağla ve mermi cehenneminde hayatta kal.