LunarLux
LunarLux, Ay'da geçen ve animeden ilham almış bir aksiyon-macera RYO'sudur! Bin yıl önce insanlık, şu anda volkanik ve yaşamın olmadığı dünya benzeri gezegen Terra'da yaşamaktaydı. Gezegenleri kasıp kavuran ASTRA felaketi sonrasında insanlar yeni bir ev bulmak zorunda kaldı. Ne yazık ki, makul mesafede yaşanabilir bir gezegen olmadığı için hayatta kalanlar Terra'nın yörüngesinde bulunan ay Luna'ya geldi.
Umut, hayal ve özveriyle dolu İnsanlık, yeni evinde hayatta kalmaya ve gelişmeye devam etti. Yüzyıllar sonra 30XX yılında Luna, yaşayan en parlak insan dehalarından bazılarına (ve onların icatlarına) ev sahipliği yapmaya başladı. Ancak şimdi insanlığın varlığı, yaklaşmakta olan bir antimadde kuyrukluyıldızı tarafından tehdit ediliyor. Hem de bu kuyrukluyıldız, bin yıl önce Terra halkını yok eden kuyrukluyıldızın aynısı!
Kuyrukluyıldız, bilinen anlamıyla yaşamı ortadan kaldırmadan önce onu yok etmek için Ay boyunca savaşan Ay Savaşçısı Bella'ya katıl! Hibrit bir sıra ve aksiyon tabanlı savaş sistemini kullanarak Murk adı verilen gizemli canavarlarla mücadele et, kayıp bir medeniyetin sırlarını ortaya çıkar ve Ay'ı kurtar!
Ekipmanlarını topla ve ay yüzeyinde yolculuğa çık. Ay yüzeyinde salınarak gez veya Jet Takımın ile uçuşa geç ve haritadan haritaya zıpla! Ayrıca özelleştirilebilir uzay geminle Luna'daki farklı konumlara da uçabilirsin!
LunarLux, insanlığın ayda yaşayabileceği birçok farklı yolu keşfetmek için gerçek dünya teorilerini bilimkurguyla birleştiriyor!
LunarLux'ta neredeyse HER ŞEY etkileşime girilebilir! Yerel kayalar ile (evet doğru okudun) arkadaşlık kur, gizli sürpriz içeriklerin ve referansların keyfini çıkar, benzersiz diyalog ve etkileşimler için köpekleri 20 defa sev, gizli saklı eşyaları ararken gördüğün her çöp kutusuna dal ve çok daha fazlasını yap! (Muhahaha!)
Kendi benzersiz mekaniklerine sahip ustalaşılacak 40 Aktif ve 30 Destek Yeteneğini elde et!
Son olarak, mümkün olan binlerce komboyu oluşturmak için Aktif ve Destek Yeteneklerini birleştirerek Lux Kombo olarak bilinen güçlü saldırıları ortaya çıkar! Savaş sırasında Lux Çubuğun dolduktan sonra bir araya getirilecek HERHANGİ 3 Aktif Yeteneği seçerek bir Lux Kombosu gerçekleştirebilirsin! Aynı Yetenekten 3 tanesini bir araya getirmek benzersiz bir komboyu ortaya çıkarır ama en güçlü saldırılar daha özel kombinasyonlara ihtiyaç duyar. Bunların hepsi ise Ay'ı keşfederken bulunan tarif eşyalarından öğrenilebilir! 30'a kadar Benzersiz Kombo gerçekleştirilebilir!
Görevleri güvenilir robot yardımcın Tetra ile tamamla! Tetra, Bella'ya görevler sırasında yardımcı olmak için arıza yapan ağlara (kontrol panelleri üzerinden) DALABİLİR. Her Ağ, üstesinden gelinecek mini oyun meydan okumalarıyla birbirinden tamamen farklı görünecektir! Her ağ, bilgisayarları ve dijital dünyayı hack'lemeyi içeren bir özellik için harika bir görünüm yaratan hoş retro 8 bit tarzında işlenmiştir!
Sürprizlerle dolu zengin bir olay örgüsünü deneyimle! Görevin yalnızca kuyrukluyıldızı durdurmak ve Murk'larla savaşmak değil, aynı zamanda otoriteye güvenmeyen ve kendisine karşı işlenen yolsuzluk ve suçlar için adalet arayan acımasız bir hazine avcısı olan Murk Slayer gibi güçlü rakiplerle de mücadele etmek.