Luna's Fishing Garden
Luna's Fishing Garden is a cozy fishing and building game. Catch fish, trade it in and create the garden of your dreams by planting new trees, placing water objects and bringing animals to the archipelago.
Cassie wakes up on an island that belongs to Luna, a mysterious fox spirit. A few moments later, she is tasked with creating the biggest garden ever!
Luna's Fishing Garden is a cozy fishing and building game. Catch fish, trade with the fox spirit, and create the garden of your dreams by planting new trees, placing water objects, and bringing animals to the archipelago.
With beautiful pixel art and relaxing soundtrack, Luna's Fishing Garden is designed to take your worries away and immerse you in the colorful water world. Meet island spirits and complete their tasks, or simply relax and observe the world around you.
Intel Core Duo or later (x86, x64 architecture with SSE2 instruction set support)