Luna's Fishing Garden
Luna's Fishing Garden to urocza gra o łowieniu ryb i budowaniu. Łap ryby, handluj nimi i stwórz ogród marzeń, sadząc nowe drzewa, ustawiając wodne akcesoria i wprowadzając na archipelag zwierzęta.
Cassie budzi się na wyspie, która należy do Luny, tajemniczego lisiego ducha. Kilka chwil później ma za zadanie stworzyć największy ogród w historii!
Piękna pikselowa grafika i relaksująca ścieżka dźwiękowa w Luna's Fishing Garden sprawiają, że zmartwienia odpłyną, a Ty zanurzysz się w kolorowym podwodnym świecie. Poznaj duchy wyspy i wypełnij ich zadania. Albo po prostu relaksuj się i obserwuj otaczający Cię świat.
Intel Core Duo lub nowszy (architektura x86 lub x64 ze wsparciem dla systemu instrukcji SSE2)