Luna's Fishing Garden
Luna's Fishing Garden, samimi bir balıkçılık ve inşa oyunu. Balık tut, tuttuklarını sat ve yeni ağaçlar dikerek, su nesneleri yerleştirerek ve takımadaya hayvanları getirerek rüyalarındaki bahçeyi yarat.
Cassie, gizemli bir tilki ruhu olan Luna'ya ait bir adada uyanır. Bir süre sonra Cassie, gelmiş geçmiş en büyük bahçeyi yaratmakla görevlendirilir!
Keyifli piksel sanatı ve rahatlatıcı oyun müzikleri ile Luna's Fishing Garden seni rahatlatmak ve bu keyifli su dünyasının içine sürüklemek için tasarlandı. Ada ruhlarıyla tanış ve onların verdiği görevleri tamamla ya da sadece rahatla ve etrafındaki dünyayı izle.