Lushfoil Photography Sim
Lushfoil dünyasının zengin atmosferi, dünya çapındaki sanatçıların lisanslı müziklerini içeren ortama uygun ve ruhani oyun müzikleriyle daha da zenginleştirildi.
Tüm ortamlar, Unreal Engine 5 ile yaratıldı ve hem verimli bir şekilde optimize edilecek hem de oyunun konumlarını çarpıcı bir görsel kaliteyle sergileyecek şekilde sıfırdan oluşturuldu. Oyunun çok çeşitli bilgisayarlarda çalışmasına yardımcı olurken üst düzey grafik kartlarından tam kapasite yararlanacak özel kapsamlı ayarları vardır.
Adım Matt, Batı Avustralya, Perth'liyim ve Nisan 2023'ten beri yaklaşık 4 yıldır bu proje üzerinde tek başıma çalışıyorum. Umarım hevesli bir yürüyüşçü ve fotoğrafçı olarak bu ortamlarda özetlemeye çalıştığım atmosferi ve ayrıntıları takdirle karşılarsın. En içten şekilde harika bir deneyim yaşamanı dilerim!