Machinarium Soundtrack + Art Book
Stworzona przez znanego kompozytora Floeksa 65-minutowa oryginalna ścieżka dźwiękowa do gry Machinarium oraz 121-stronicowy cyfrowy artbook z rysunkami autorstwa Jakuba Dvorsky'ego.