Machinika Museum
Gra Machinika Museum jest osadzona w odległej przyszłości, a Ty zostajesz badaczem w wyjątkowym miejscu – muzeum poświęconym maszynom pochodzącym z obcych cywilizacji. Twoim zadaniem jest przeanalizować eksponaty, aby je naprawić.