Mafia: Edycja Ostateczna
W tej grze, odtworzonej od podstaw, pnij się w górę mafijnej hierarchii w erze prohibicji i zorganizowanej przestępczości. Przypadkowo wplątany w sprawy mafijne Tommy Angelo wkracza do świata zorganizowanej przestępczości. Początkowo nie chce mieć nic wspólnego z rodziną Salieri, ale zyski wydają się być zbyt kuszące.