Wys?annik Magicznego Patrolu
Jest to gra typu ARPG, w któr? mo?na gra? w pojedynk? lub w trybie wieloosobowym online w sieci LAN. Istniej? dwa rodzaje bohaterów: wojownicy i magowie, a w otwartej scenie Stawiaj? czo?a wielu potworom, stale ulepszaj?c swoje umiej?tno?ci.
Pewnego dnia, z jakiego? powodu, na ca?ym kontynencie pojawi?y si? potwory. Nag?y wzrost du?ej liczby potworów zaskoczy? ludzi.
Wiele lat pó?niej masz zamiar ukończy? Akademi? Magii i jeste? o krok od patrolowania dziczy, obserwuj?c ró?ne warunki ?ycia wielu potworów.
G?ówna mapa to du?a otwarta scena, z ró?nymi potworami w ró?nych obszarach, a istniej? dwa rodzaje: walcz?ce w zwarciu i dystansowe. Ka?dy typ jest podzielony na creepy, elity i bossów.
Creepy s? ?atwe do pokonania i satysfakcjonuj?ce. Elity i bossowie s? nieco trudniejsi, ale nagrody s? lepsze.
Na poziomach 10, 30 i 50 mo?na aktywowa? jeden talent. Talenty mo?na ulepsza?, zu?ywaj?c bogactwo, co jeszcze bardziej zwi?ksza umiej?tno?ci bohatera.
Punkty teleportacji s? rozmieszczone na scenie, aby zapewni? szybszy sposób poruszania si?. Im wi?ksza liczba, tym wy?szy poziom potwora obok niej.