Sihirli Devriye El?isi
LAN üzerinde tek ba??na veya ?evrimi?i ?ok oyunculu oynanabilen ARPG tipi bir oyundur. ?ki tür kahraman vard?r: sava???lar ve sihirbazlar ve a??k sahnede, Yeteneklerini sürekli geli?tirerek bir?ok canavarla yüzle?irler.
Y?llar sonra, Sihir Akademisi'nden mezun olmak üzeresiniz ve vah?i do?ada devriye gezmenin, bir?ok canavar?n ?e?itli ko?ullar?n? g?zlemlemenin e?i?indesiniz.
Kahraman?n yak?n d?vü? sald?r?s?n? ve savunmas?n? geli?tirir ve asa büyü sald?r?s?n? ve savunmas?n? geli?tirir.
Ana harita, farkl? alanlarda farkl? canavarlar?n bulundu?u büyük bir a??k sahnedir ve iki tür vard?r: yak?n d?vü? ve menzilli. Her tür sürüngenlere, se?kinlere ve patronlara ayr?lm??t?r.
Sürüngenleri yenmek kolayd?r ve ?düllendiricidir. Elitler ve patronlar biraz daha zor, ancak ?düller daha iyi.
10, 30 ve 50. seviyelerde bir yetenek etkinle?tirilebilir. Yetenekler, servet tüketerek yükseltilebilir ve kahraman?n yeteneklerini daha da geli?tirebilir.