Mahokenshi
Twoim obowiązkiem jest używać miecza i magii, by bronić Niebiańskich Wysp przed wszelkim zagrożeniem chcącym je splugawić. Rzuć wyzwanie losowi i stwórz talię kart, dzięki której pokonasz wrogów oraz ukończysz misje. Rozwijaj postać z każdą rozgrywką i zostań Mahokenshi, którego ten świat potrzebuje.
Gdzie rozpoczniesz swą podróż? Wybierzesz wytrzymały Dom Szafiru? Sprytny Dom Topazu? Zaciekły Dom Rubinu? Czy może tajemniczy Dom Jadeitu? Każdy dom posiada moc innego ducha żywiołów, co pozwala na grę na różne sposoby.
Odkryj ponad 200 kart opatrzonych przepięknymi ilustracjami. Zaczynaj misje z zestawem podstawowych kart i modyfikuj talię w miarę pokonywania trudnych przeciwników, odkrywania skarbów i docierania do odległych miejsc. Myśl taktycznie – każdy rodzaj terenu zapewnia różne premie. Rozwijaj swój styl gry w każdej misji i korzystaj z zalet swojego domu samuraja, by tworzyć potężne kombinacje.