Maid of Sker
Maid of Sker is a first-person survival horror, set in a remote hotel with a gory and macabre history from British folklore. Brave the nightmares of the Quiet Ones. Do not panic…don’t even breathe!
Set in 1898 and inspired by the haunting Welsh tale of Elisabeth Williams, this is a story of a family empire driven by torture, slavery, piracy and a supernatural mystery that suffocates the grounds of the hotel.
Created and developed by Wales Interactive with a plot crafted by the writing talent and designers behind the likes of SOMA, Don’t Knock Twice and Battlefield 1.
Though Maid of Sker has an intriguing premise, it is very often a frustrating chore to play.