Maid of Sker
Akcja rozgrywa się w 1898 roku i jest inspirowana walijską opowieścią o Elisabeth Williams. Jest to historia rodzinnego imperium bogacącego się kosztem torturowanych, niewolonych, wspierającego piratów. Działa tu nadprzyrodzona tajemnica, która wciąż zagraża hotelowi.
Opracowana przez Wales Interactive, z fabułą stworzoną przez utalentowanych pisarzy i projektantów mających w swoim dorobku takie gry jak: SOMA, The Bunker i Battlefield 1.