Make It Stop!
Viruses have invaded the hosts blood stream, and your primary goal is to remotely pilot ships to eradicate the targets as quickly as possible! You have unlimited fire power, but can overhead quickly; so be careful. Once you start attacking your target, they WILL fight back!
This game requires the use of a game controller with standard inputs. Specifically, a left and right joystick input, and Shoulder 1 and 2 buttons.
You remotely control microscopic ships which were sent into a patients bloodstream to eradicate the virus first hand.
Each mode and difficulty has its own unique scoreboard. These scores are stored locally, NOT online.
Compete with your friends, and see who can get the furthest with the highest score!