Mandragora - Lontrinha Curiosa (Mascote Seguidor)
Welcome to Mandragora: Whispers of the Witch Tree, an epic action RPG in a dark fantasy world. Battle monsters across a 40+ hour story, master six unique Classes, craft hundreds of useful items, and explore the secrets of an expansive, interconnected world. Play now!Mandragora - Lontrinha Curiosa (Mascote Seguidor)