Mandragora: Whispers of the Witch Tree - Demo
Slash, burn, and rage your way through Mandragora, a 2.5D side-scroller action-RPG with deep Metroidvania and Soulslike elements. Light your Witch Lantern, enter the dark realm of Entropy, and tear reality asunder.