Mandragora - Demo
Przedzieraj się przez hordy bestii — używając magii ognia i szatkując wrogów na kawałki — w grze Mandragora, 2.5D RPG akcji czerpiącym z gat. soulslike i metroidvania. Zapal Latarnię Wiedźmy, wkrocz do mrocznego świata Entropii, by rozerwać je na strzępy.