Mandragora: ścieżka dźwiękowa i cyfrowa książka ze sztuką
Zanurz się w świat gry Mandragora: Whispers of the Witch Tree otaczając się dźwiękami z oryginalnej ścieżki dźwiękowej i grafikami z cyfrowej książki ze sztuką.