Mandragora — oryginalna ścieżka dźwiękowa
Posłuchaj oryginalnej ścieżki dźwiękowej z gry Mandragora: Whispers of the Witch Tree. Daj się uwieść niepokojącym dźwiękom oryginalnych, mrocznych kompozycji Christosa Antoniou ze współudziałem praskiej Orkiestry FILMharmonicznej.